25,921 +33579 -7658
Kudos
#2590 (Top 0.8104%)
| Kudos/dag | 23.87 |
| Kudos/reaguursel | 14.45 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 637 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -556 |
25,921 +33579 -7658
Kudos
#2590 (Top 0.8104%)
| Kudos/dag | 23.87 |
| Kudos/reaguursel | 14.45 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 637 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -556 |
1,794
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.65 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 13.2 |
| Reacties per reaguursel | 0.69 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 10 |
| Aantal x weggejorist | 63 |
| Geregistreerd op | 05-07-2023 |
| Eerste reactie op | 05-07-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-25 04:54:34 door Akiron op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
Mijn geboortejaar. Vooral met technisch Lego en de eerste computers gespeeld. Pas na onze schooltijd kwam de mobiele telefoon op, en precies aan het begin van m'n studie begon het WWW zoals we het kennen. Gelukkig hebben we een jeugd zonder internet en smartphones+camera's overal om je heen meegemaakt.
-4 kudos 2026-06-24 15:28:03 door WierdKud op Amerikaanse militairen krijgen klappen in Korea
Dat zijn het dus wel, kneus.
0 kudos 2026-06-24 14:34:25 door jan1000001 op Omgekeerde wereld.
Ik loopt niet. Ik reit.
6 kudos 2026-06-24 14:09:45 door humpty_dumpty op Amerikaanse militairen krijgen klappen in Korea
Trust me bro
-1 kudos 2026-06-24 13:19:51 door Vip3r op Omgekeerde wereld.
Ik had pas nog gereaguurd op iemand die "ik vondt" schreef. Mijn commentaar werd getrakteerd op 9 minkudo's. Dan is echt alle hoop verloren voor het gros van de reaguurders hier.
0 kudos 2026-06-24 11:49:37 door Gekipte_pluk op Omgekeerde wereld.
@Wilhelm_Wicki | 24-06-26 | 12:31: in Zuid Afrika praten ze anders zo goed als Nederlands, maar prima. Zal vast knap zijn als Afrikaans jouw moedertaal is.
0 kudos 2026-06-24 10:51:39 door LieverSudoDanZwitsal op Omgekeerde wereld.
Ik denk dat heel wat mensen in Afrika dat knap lastig vinden.
8 kudos 2026-06-24 10:31:53 door Wilhelm_Wicki op Omgekeerde wereld.
Een Afrikaanse vrouw die bijna foutloos Nederlands spreekt. Dan moet je niet flauw doen over één foutje
-4 kudos 2026-06-24 08:50:33 door Parodontax op Omgekeerde wereld.
Voor heel veel mensen heel moeilijk. Het heeft ook te maken met desinteresse. Ik ken genoeg mensen die zeggen: "Ach, wat boeit dat nou?"
17 kudos 2026-06-24 08:50:23 door Bekflip op Omgekeerde wereld.
Jij denkd er wel heel gemakkelijk over.
1 kudos 2026-06-23 10:33:14 door zuilim op De familie van Lucien wil graag de Rode Duivels bedanken.
Hou is op met zeuren. Me moeder stoort zich daar aan.
-4 kudos 2026-06-22 18:10:32 door okselstrontverklontering op De familie van Lucien wil graag de Rode Duivels bedanken.
Help even.
11 kudos 2026-06-22 17:52:19 door Reverend_Bizarre op De familie van Lucien wil graag de Rode Duivels bedanken.
Een Vlaming zou die fout waarschijnlijk niet maken.
11 kudos 2026-06-22 12:55:52 door Dizsaidup op Haast?
Geen idee. Heb je wel een rijbewijs en een auto?
-2 kudos 2026-06-20 13:10:40 door Jurksel op Zlatan en Henry kunnen het nog
Omdat jij het niet kunt?
8 kudos 2026-06-17 18:09:57 door UFO-piloot op Misbruikmeisje Thijs Römer snapt niks van theatertour
En? Hoe voelt het nou dat je iemand aan het pesten bent? Jouw gebruikersnaam en gedrag hier op Dumpert (de taalnazi uithangen) laten zien dat je een kutpersoonlijkheid hebt. En met deze reactie ben je alle schaamte voorbij. Ik hoop dat je nooit een dochter krijgt.
0 kudos 2026-06-17 16:58:55 door Kasverrot op Nedermoppie represent!
Komt ze uit Bolsward?
12 kudos 2026-06-17 16:29:49 door Het Vragevuur op Misbruikmeisje Thijs Römer snapt niks van theatertour
Waarschijnlijk heeft deze dame enorm veel stress ondervonden, en inmiddels veel moeite met emotieregulatie. Maar dat kan jullie natuurlijk niks schelen, vanuit je manosphere.
9 kudos 2026-06-17 16:13:05 door SmegmaHelm op Nedermoppie represent!
Nee, jouw kop is feest?
-9 kudos 2026-06-17 16:00:09 door Vruchtlozezaadlozing op Misbruikmeisje Thijs Römer snapt niks van theatertour
vroeg ik mij ook al af... misschien dat ze daarom een schadevergoeding krijgt.
0 kudos 2026-06-17 06:29:32 door KikoMontana op Voorbeschouwing Argentinië - Algerije
-weggejorist en opgerot-
-56 kudos 2026-06-17 05:04:00 door Satria op Voorbeschouwing Argentinië - Algerije
zuid amerika, check
-1 kudos 2026-06-15 19:26:28 door billsmurf op Agent, heeft u een duwtje nodig?
Inderdaad, waar is dit?
2 kudos 2026-06-15 18:56:41 door altijd-guus op Agent, heeft u een duwtje nodig?
Nou inderdaad zeg, het lijkt wel een bavianenreet....
-1 kudos 2026-06-15 18:55:10 door NeukenDoeJeZo op Agent, heeft u een duwtje nodig?
Ik voeg eraan toe. Goor.
5 kudos 2026-06-14 10:32:25 door ariedebombarie op Nederlanders hebben Dallas overgenomen
Het lijkt mijn wijk wel.
13 kudos 2026-06-14 08:33:47 door DAFLUP op Nederlanders hebben Dallas overgenomen
Mooi toch!
7 kudos 2026-06-14 08:17:12 door Creatieloos op Papa wil de grote voetbal kopen
Kutkind met je gereaguur.
0 kudos 2026-06-13 19:21:07 door dikkejenkie op Preventief handelen
@Jacob-Dubbel | 13-06-26 | 18:07: Odeh
30 kudos 2026-06-13 16:07:48 door Jacob-Dubbel op Preventief handelen
Jawel, met drie woorden spreken: bro, letterijk, oprecht.
1 kudos 2026-06-12 13:24:40 door Datislogischtoch op Drie rode kaarten in de openingswedstrijd
@SjekAttek | 12-06-26 | 08:26: ik ben linkshandig.
-1 kudos 2026-06-12 13:19:52 door Kunker77 op Drie rode kaarten in de openingswedstrijd
@Pontypandy | 12-06-26 | 08:49: zo gaat het spreekwoord niet.
0 kudos 2026-06-12 10:30:43 door Zoepvogel op Wie respect Jeppen, but wie aar Hollend
Ja, maar ik heb ook niet zijn salaris.
2 kudos 2026-06-12 10:09:18 door CoyoteNLD op Oplichting bij de benzinepomp met schroeftruc
Nee helaas niet, in bepaalde staten in de Verenigde Staten en Canada moet vooraf betalen. Na de tankbeurt wordt dan het exacte bedrag verrekend. In dit geval kan dus de volgende op jouw kosten tanken, totdat het vooraf bepaalde bedrag is bereikt.
10 kudos 2026-06-12 09:46:51 door re-styler op Oplichting bij de benzinepomp met schroeftruc
Al een keer bij Tango meegemaakt dat iemand propje aluminiumfolie erin stopte zodat hij niet afsloeg. Dame kreeg geen bon maar dat gebeurd wel meer en dacht dat ze klaar was met tanken. Volgende kan dan tanken op jouw rekening omdat tank sessie niet is gestopt.
3 kudos 2026-06-12 09:45:28 door TheForstman op Oplichting bij de benzinepomp met schroeftruc
Dat is hier niet aan de orde.
Daarnaast kan dat wel. Bied je kaart aan en de pomp vraagt je of je wilt tanken of een bonnetje van de laatste tankbeurt.
-2 kudos 2026-06-12 07:10:18 door Dr. Klatergoud op Drie rode kaarten in de openingswedstrijd
Dan moet je snel zijn voor ilovefatchicks er lucht van krijgt
-5 kudos 2026-06-12 06:49:03 door Pontypandy op Drie rode kaarten in de openingswedstrijd
@SjekAttek | 12-06-26 | 08:26: Geen kut is zo strak als je eigen rechterhand
5 kudos 2026-06-12 06:26:27 door SjekAttek op Drie rode kaarten in de openingswedstrijd
Ik zou der snel gaan ophalen. Beter een vet varken dan de rest van je leven met je rechterhand op je zolderkamer zitten..
Deze kan waarschijnlijk ook nog schoonmaken en koken..
1 kudos 2026-06-02 18:58:54 door DominiqueWeesie op Het was een geweldige dag
Extreem is extreem. Radicaal is radicaal. Niet goed, welk politieke oriëntatie het ook heeft. Of religieuze - daar geldt precies hetzelfde voor.
Hoe saaier de politici, hoe beter het is. Lang leve het burgerlijke midden. Lang leve het harmoniemodel. Lang leve consensus en compromis.
9 kudos 2026-06-02 15:24:08 door Rovig op Het was een geweldige dag
Drie keer rechts is ook links
1 kudos 2026-06-01 15:55:13 door nieuwsgierige pelg op Tesla red hertjes op de snelweg
Ik zaag. Hij zaagt.
2 kudos 2026-06-01 14:07:22 door ijstijger2 op Tesla red hertjes op de snelweg
ret?
1 kudos 2026-06-01 12:52:01 door Erikjan79 op Overwinning PSG vieren in Parijs
Dit zijn inderdaad precies dezelfde gasten als bij Elsfest.
1 kudos 2026-06-01 12:31:46 door van_Sukkelenburg op Overwinning PSG vieren in Parijs
Yep, afstammelingen van de Barbarijse zeerovers.
0 kudos 2026-06-01 12:29:33 door jajas op Overwinning PSG vieren in Parijs
-weggejorist-
0 kudos 2026-05-31 17:44:41 door Deplaaggeest op Meisje heeft het warm
Weet bijna zeker dat jij zo'n figuur bent die er uit ziet als de karbonkel en vrouwen afkraakt waarvan ook maar een ini mini dingetje niet perfect is maar zich wel aftrekt op porno met iets te veel mannen.
-2 kudos 2026-05-31 16:53:06 door NatteKiwi op Jan Paul van Hecke wordt uitgezwaaid door het hele dorp
Klinkt als een of andere cabaretier.
0 kudos 2026-05-31 09:50:39 door Ed-Random op Meisje heeft het warm
Ik zou ze maar snel aan de kant leggen.
16 kudos 2026-05-31 07:01:23 door ZeesterP op Meisje heeft het warm
Vertel dat je gay bent zonder te vertellen dat je gay bent.