DumpStats voor Ik spreek Nederlands

25,921 +33579 -7658

Kudos

#2590 (Top 0.8104%)

Kudos/dag 23.87
Kudos/reaguursel 14.45
Meeste kudos op 1 reaguursel 637
Minste kudos op 1 reaguursel -556

1,794

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.65
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 13.2
Reacties per reaguursel 0.69
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 63
Geregistreerd op 05-07-2023
Eerste reactie op 05-07-2023

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-25 04:54:34 door Akiron op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
Mijn geboortejaar. Vooral met technisch Lego en de eerste computers gespeeld. Pas na onze schooltijd kwam de mobiele telefoon op, en precies aan het begin van m'n studie begon het WWW zoals we het kennen. Gelukkig hebben we een jeugd zonder internet en smartphones+camera's overal om je heen meegemaakt.

-1 kudos 2026-06-24 13:19:51 door Vip3r op Omgekeerde wereld.
Ik had pas nog gereaguurd op iemand die "ik vondt" schreef. Mijn commentaar werd getrakteerd op 9 minkudo's. Dan is echt alle hoop verloren voor het gros van de reaguurders hier.

0 kudos 2026-06-24 11:49:37 door Gekipte_pluk op Omgekeerde wereld.
@Wilhelm_Wicki | 24-06-26 | 12:31: in Zuid Afrika praten ze anders zo goed als Nederlands, maar prima. Zal vast knap zijn als Afrikaans jouw moedertaal is.

8 kudos 2026-06-24 10:31:53 door Wilhelm_Wicki op Omgekeerde wereld.
Een Afrikaanse vrouw die bijna foutloos Nederlands spreekt. Dan moet je niet flauw doen over één foutje

-4 kudos 2026-06-24 08:50:33 door Parodontax op Omgekeerde wereld.
Voor heel veel mensen heel moeilijk. Het heeft ook te maken met desinteresse. Ik ken genoeg mensen die zeggen: "Ach, wat boeit dat nou?"

11 kudos 2026-06-22 12:55:52 door Dizsaidup op Haast?
Geen idee. Heb je wel een rijbewijs en een auto?

8 kudos 2026-06-17 18:09:57 door UFO-piloot op Misbruikmeisje Thijs Römer snapt niks van theatertour
En? Hoe voelt het nou dat je iemand aan het pesten bent? Jouw gebruikersnaam en gedrag hier op Dumpert (de taalnazi uithangen) laten zien dat je een kutpersoonlijkheid hebt. En met deze reactie ben je alle schaamte voorbij. Ik hoop dat je nooit een dochter krijgt.

2 kudos 2026-06-12 10:09:18 door CoyoteNLD op Oplichting bij de benzinepomp met schroeftruc
Nee helaas niet, in bepaalde staten in de Verenigde Staten en Canada moet vooraf betalen. Na de tankbeurt wordt dan het exacte bedrag verrekend. In dit geval kan dus de volgende op jouw kosten tanken, totdat het vooraf bepaalde bedrag is bereikt.

10 kudos 2026-06-12 09:46:51 door re-styler op Oplichting bij de benzinepomp met schroeftruc
Al een keer bij Tango meegemaakt dat iemand propje aluminiumfolie erin stopte zodat hij niet afsloeg. Dame kreeg geen bon maar dat gebeurd wel meer en dacht dat ze klaar was met tanken. Volgende kan dan tanken op jouw rekening omdat tank sessie niet is gestopt.

5 kudos 2026-06-12 06:26:27 door SjekAttek op Drie rode kaarten in de openingswedstrijd
Ik zou der snel gaan ophalen. Beter een vet varken dan de rest van je leven met je rechterhand op je zolderkamer zitten..
Deze kan waarschijnlijk ook nog schoonmaken en koken..

1 kudos 2026-06-02 18:58:54 door DominiqueWeesie op Het was een geweldige dag
Extreem is extreem. Radicaal is radicaal. Niet goed, welk politieke oriëntatie het ook heeft. Of religieuze - daar geldt precies hetzelfde voor.
Hoe saaier de politici, hoe beter het is. Lang leve het burgerlijke midden. Lang leve het harmoniemodel. Lang leve consensus en compromis.

0 kudos 2026-05-31 17:44:41 door Deplaaggeest op Meisje heeft het warm
Weet bijna zeker dat jij zo'n figuur bent die er uit ziet als de karbonkel en vrouwen afkraakt waarvan ook maar een ini mini dingetje niet perfect is maar zich wel aftrekt op porno met iets te veel mannen.